Miicha

Mitt liv som jag.

Saturday.

Allmänt Permalink0
Lördag och se på kanal5 på dumma mej, har förvisso dom filmerna men i brist på annat så går det lika bra att se och så på reklamera så gör man annat nytta i hemmet.
Har inte sagt min nyårslöfte men det ska bli väldigt bra och hoppas att jag kan sköta det och inte tvärtom.
 
Tog några bilder igår och idag på djuren.
Zelda som är i "barnenes" rum och tittar ut som hon gör ofta och gatt ta en bild för det ser så roligt ut då hon tittar ut.
 
 
Sen tog jag imrose på Sabaton och Lasse som var i försnter och hade sig lite, dom ser så otroligt fina ut tillsammans och dom tvättar och busar tillsammans.
 
 
Så nu ska man se till att det är lite finare i huset och diska efter nyårsfirandet och så längta till man får se på ishockey senare idag!
Till top