Miicha

Mitt liv som jag.

Vår snyggo.

Allmänt Permalink1
Tog denna super söta bilden på Sabaton imorse.
Sambon skulle ta in pellets så vi fick nå värme i huset och då satt han på högtalarna och tittade på vad han gjorde, såg så sött ut så då tog jag fram kameran och fotade några så man fick en super fin bild på honom och det fick jag.
 
På fredag så ska jag köra honom till veterinären så han får ta bort sina kulor så han inte bli allt för jobbig, han kommer bli omtöcktad då han vaknar efter narkosen men då får man bara ta vakt och ta det lugnt med honom en stund tills han vaknar igen och bli som vanligt.
 
Han är en riktigt go pojke men man ser han inte så mycket men det gör det samma för han är lika gosig och mysig ändå även om han gillar att vara nere i källaren.
Han gillar nämligen att vara i källaren och har en gång som han har kommit på då han har sett Lasse göra det så han är nog mest där, men på nätterna så kan han sova med oss i sängen ett tag innan han går vidare :)
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så söt

Till top