Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon!!

Allmänt Permalink0
Eller god förmiddag kanske man ska säga då klockan är 11 tiden ;)
 
Är fortfarande trött och dte har sin orsaker men kommer att fixa lite kaffe så man kanske vaknar till sen.
 
Ikväll så ska jag på loppis i Junsele då dom har över 80 loppisar idag och det börjar kl 16 och slutar kl 23, men tänkte vara där vid 16 så man kommer få se dom bästa prylarna så dom inte försvinner.
Det var samma loppis i Ramsele och då hittade jag fina saker och det hoppas jag att jag kommer göra idag ockeå :)
Hundarna sover på soffan, sambon sover, alla tre katter sover lite varstans och jag är vaken, endast jag.
 
Igår så tvättade jag 4 maskiner och det är ändå inte klart, måste tvätta en massa lakan och handdukar med mera så det lär ta några maskiner för det men som tur är att man har sin egna tvättmaskin så man inte behöver anpassa sig för någon annan med tider med mera.
 
Men hoppas ni får en bra dag alla och ta det lugnt där ute var ni än är! :)
 
Till top