Miicha

Mitt liv som jag.

Pain in the ass!!!

Allmänt Permalink0
Idag är det en blä dag och det började med att man ver seg då man vaknade och så for man till garaget för att ta bort bronsröret på min bil som är ett hål i, sambon fixade det och jag satt mestadels.
Vi for inte därifrån för än vid 14 tiden då vi började bli hungriga och små trötta så där, och sen så fick jag enorm mensvärk som heter duga!
Maten tog vid och vi åt så gott och efter maten var det kaffe och jag slö som fasen och hade ont och börja frysa.
 
La mig på soffan och fick mig en filt så jag kunde vila.
Sambon for iväg till garaget för att fortsätta med bilen så hon blir klar någongång och jag var på soffan och ville vila då man har ont.
Nog med det så kom Nubis och ville kela och kraffsa överallt på mig, så fort jag rörde mig så blev han still och sen kraffsa han igen på mig, Zelda kom tillslut också och börja som gosa och kraffsa.
Nog med det så började hundarna och busa inne och Nubis börja som se lite panikslagen ut och då förstod jag att han kraffsade på mig för attg han var nödig, så jag klev upp och såg glad ut för att gå ut med hundarna i blåsvädret.
 
Dom båda är rätt starka (men jag var starkare, pms) och så blåste det ute så man hörde inte så br aom det komma bilar och så skulle dom som busa med varandra då man var ute och gick, men då vägen tillbaka in så var det motvind så då gick dom finare i koppel och drog inget.
 
Så nu är dom båda lugna efter att ha varit ute och jag gav fan i att vila mer så jag började att hålla på med datorn och så fick jag en order på min hemsida som jag fixade så kunden blir glad och det är första ordern jag ha så gå in dit ni också och beställ, men jag ska ha gått in på banken och fixa ett swish konto på företag (om det går) så man kan ta betalt på ett bra sätt och bättre. :) 
Till top