Miicha

Mitt liv som jag.

2 årsdagen!

Allmänt Permalink1
Idag är det en speciell dag och då fyller ju våran hund Zelda 2 år :)
Hon är den bästa hunden jag haft förutom en Jack Russel Terrier som jag hade en gång i tiden men efter det så är hon bäst jag haft!
Hon har varit med oss i över 1 år och är mer älskad än vad hon har någonsin varit.
 
Hon har även en egen Facebook gilla sida och där heter hon "Zelda the husky mix" och gilla den sidan om ni gillar hundar så får ni se hennes vardag och vad hon gör men hon tar det oftast lugnt nu då det är så varmt ute.
 
På bilden så får ni se (har även lagt upp det på hennes sida) vad hon fick av oss idag och fick även 4 grisöron.
 
 
Just nu är hon nog lite för trött då det har varit så bvarmt idag för att leka med sina saker och tygga på benet, just nu så ligger hon bredvid mig på soffan och softa ett tag :)
#1 - - rxbin.blogg.se:

Men åhh va söt ^^

Till top