Miicha

Mitt liv som jag.

Försöker.

Allmänt Permalink0
Vi har bestämt att vi ska flytta tillbaka till huset som vi bodde i tidigare, då sambon inte fick sålt det så flyttar vi tillbaka och planera hur vi ska göra och göra om så vi trivs bättre där. :)
 
Försöker att förbereda mig för det men det är lite svårt då man ständigt är trött hela dagarna och har svårt att sova men jag ska verkligen försöka med det.
Nästa lördag så ska vi på loppis och försöka att sälja iväg saker som vi inte vill ha eller vi inte använder och så kanske man får en liten slant också.
 
Vi håller på att planera hur vi ska göra som men det är nog mest jag som bestämmer det då sambon inte är så bra på att inreda men det är lika så bra så det blir fint ock snyggt i huset.
 
Ska försöka att kolla på bilen som jag fick av sambon om det är hjullagret på den som är paj och se om jag kan ta den ifrån reservdelsbilen och byta det men mest troligt så kommer jag inte komma så långt på den frågan, ska också byta olja men lär nog bara kunna byta filtret så sambon får ta bort oljan som är i bilen så jag kan byta filtret och fylla på med ny och fräsh olja istället. ;) Men det är ingen märkvärdig sak.
 
Det är så mycket just nu och jag vill blogga men just att jag inte finner ron till att göra det men jag ska skriva ett inlägg som jag såg på fejjan som jag inte gillar så man får skriva av sig lite, så då hinner jag nog att forska lite på det också :)
 
Ha en bra fredag i det soliga och svala värmen :D
Till top