Miicha

Mitt liv som jag.

Ny familjemedlem.

Allmänt Permalink0
Igår morse vid 10 så fick vi träffa honom, en blandras mellan Labrador och Border Collie (super fina raser) på 7 år.
Zelda morrade först och visade ragg och tänder men tillslut så la hon sig på rygg och bjöd in honom på bus.
 
Trodde inte att vi skulle få ta hem honom men det fick vi för att prova om det funkade och hittills så funkar det väldigt bra och han har sovit med oss hela natten.
Imorse så gick jag och båda hundarna på en liten promenad och det gick väldigt bra och dom gick bra tillsammans.
 
 
Han har ett litet speciellt namn ch jag gatt kolla flera gånger om vad han heter men nu har det fastat och namnet han har är Anubis men kallas för Nubis (som jag säger till honom).
En riktig go kille har vi fått! :)
 
Hoppas att detta går bra och att han mår bra är det viktigaste för oss!
Till top