Miicha

Mitt liv som jag.

Trött!!

Allmänt Permalink0
Har inte skrivit här på ett tag som det kanske har märkts.
 
Har bara varit så mycket den senaste tiden med flytten och så lite mera.
Är sjukskriven nu heltid först och främst i 3 månader och sen får man se vad som händer.
 
Jag sover rätt dåligt på nätterna och kan vakna mitt i natten och kan knappt somna om, natten därpå kan jag sova väldigt bra och är stort sett utvilad men minst lika trött som om man inte har sovit på 2 dagar.
Allmänt slö och seg i hela kroppen och orkar inte göra något här hemma men man försöker att göra något ändå även om det tar på en.
 
Blodet droppar på benet då jag har sår där som jag inte kan låta bli att knoppra på så man börjar att blöda, sambon blir väldigt sur på det men det kan jag inte rå för för jag är en sån som tar bort skorpor då man har sår någonstans. 
Är bara en sån.
Dricker katte och multivitamil dryck för fulla muggar men ändå lika trött och seg och nyss har jag dammsugit nästan hela lägenheten som är på 112kvm, men jag har inte dammsugit i barnens rum för dels är dom aldrig här men jag ska göra det sen och skura golvet så det lukta gott då dom kommer som jag hoppas på för det är så kul då dom är här hos oss.
 
Nu ska jag ta mig en mugg kaffe och se om man ska ta ner saker till källaren och starta en tvättmaskin.
 
Blääää.. Gääääääääsp!!!!
Till top