Miicha

Mitt liv som jag.

Dagen..!

Allmänt Permalink0
Har varit en ganska kul men ändå en jobbig dag.
Började med att jag vaknade kl 4 ca och kunde inte somna om, gick upp för att se på en film och det blev en skräckis (men inte ett dugg läbbig) och efter den så däckade jag på soffan.
Sambon vaknade och väckte mig men jag var jätte trött.
 
Då jag vaknade till liv efter en mugg kaffe så for vi för att besikta bilen hans och den fick ombesiktning, efter det så tänkte vi fara till Ö-vik men det blev bara till Sollefteå och då gick vi in på Erikshjälpen en sväng och jag fyndade lite som en fin väska, två ljuslyktor och gardiner.
 
Väl hemma så vart det kaffe och lugnt ett tag tills sambon vart rastlös och ville ut och måla på bilen då han tidigare köpte hammarlack, så det gjorde vi och det regnade lite så vi gatt avsluta.
 
Efter bilen så gick vi in för att duscha Zelda som luktade apa, hon diggade inte riktigt att bli duschad men det var nödvändigt så man slapp kväljas då hon var i närheten, men nu lukta hon gott igen!
 
La ut min kära bil på annons på blocket så nu får man se om någon är intresserad av att köpa den då jag fick en bil av min sambo.
 
Snart så blir det sängen för våran del och sen ta itu med lite saker om man orkar göra det. :)
Till top