Miicha

Mitt liv som jag.

Första grillningen.

Allmänt Permalink3
I torsdags så grillade vi för första gången iår och då bjöd vi våra två goaste vänner på det.
Vi grillade flintastek, kotlett och en skinkstek, till det så gjorde jag en potatissallad, grekisksallad och stekt potatis till och det var väldigt gott!
 
 
Åt som man aldrig åt förut och mätt och belåten vart man!
Längtar tills man ska grilla igen och det kommer nog inte dröja så länge.
Vi åt grillat sammanlagt i tre dagar då det var så mycket kvar men det sa man absolut inte nej till!
 
Solen skiner så fint ute som det har gjort hela veckan och jag sitter ute med en mugg kaffe och datorn och njuter tills man ska göra något vettigt, men vad vet man inte riktigt vad man ska göra :)
#1 - - Veronica Wallgren:

Det är verkligen gott med grillat :)

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

gott

#3 - - rememberthiis.blogg.se:

Gott med grillat :D

Till top