Miicha

Mitt liv som jag.

BMW X3.

Allmänt Permalink0
Idag så har jag och sambon provkört denna underbara bil!
Komforten på denna kan jag inte beskriva men dubbelt så skönare än Mercan vi körde för några veckor sedan men den var lite segare än va Mercan var men stabil och låg fint efter vägen.
Satt skönt och körde och åkte i denna bil.
 
 
Det är speciella däck på BMW som kostar mer än "vanliga", om man skulle få punktering så kan man köra i 70 km/h i ca 20 mil (utifall att man inte kan byta däck där man är) och det tycker jag är väldigt bra för det finns inte alltid tillfälle att byta te.x om man kör på autobaun (om man nu gör det).
 
 
Denna skönhet väger 2365 kg så tyngre än min bil och sambons (inte sammanlagt).
Bredden på den är 1881 mm men det märks inte för man ser väldigt bra i backspeglarna.
Maxhastigheten är på 210 km/h, men så snabbt får man dock inte köra här i Sverige.
 
 
Lite mer info: 
  • Avdragbar moms
  • Fyrhjulsdrift - xDrive
  • 18" LM-Fälg V-eker 307
  • ABS Bromsar
  • Auto Start Stop Funktion
  • Automatisk Bakluckeöppning
  • Automatisk växellåda med Steptronic
 
 
Xneon lysen är det på han/hon, backkamera, dragkroken är elektrisk, LED-dimljus med mera.
 
 
Jag var skeptiskt först då det gällde BMW men då jag körde denna så ångrade jag inte en sekund att jag provade den och rekommendera att ni gör det också för ni kommer inte ångra er, jag vart då kär i denna.
 
 
Så ut till den bilaffär som har BMW och prova denna fina X3:a.
Nästa helg så ska vi prova Kia C´eed och BMW X5. 
Till top