Miicha

Mitt liv som jag.

Drömmar.

Allmänt Permalink0
Jag känner mig rätt gammal för att drömma mig bort men ändå så är jag inte det.
Drömmer om en bättre vardag och rikare vardag men känner att det blir så men ändå så känner jag att det är väldigt långt borta.
Är det fel att drömma så?
Är jag för gammal? Så kan jag fråga mig själv men får inget riktigt bra svar på det.
 
Men lämna aldrig drömmarna för det kan alla göra och alla gör nog det.
Drömma sig bort från alla beskymer och oro, oro som stör en i vardagen, oro som gör så man inte orkar riktigt.
Hur ska jag ufylla mina drömmar?
 
Varför måste man ha en massa utbildningar då man tycker att det räcker med att bevisa att man kan utan utbildning?
Även om man inte har en utbildning så kanske man är bättre än den som har en fin utbildning.
Kan man inte bara bevisa det kan kan?
Jag vill så mycket men det är så långt bort och vet inte hur man ska komma till väga för att vissa drömmar ska uppfyllas.
 
Jag ska absolut försöka men hur det vet jag inte utan jag ska kolla igenom om hur jag kan göra som.
 
 
 
Till top