Miicha

Mitt liv som jag.

Allt annat men

Allmänt Permalink0
När man håller på att leta efter en speciell sak så hittar man allt annat än vad man söker efter, så le samt.!!
 
Så just nu letar man som en galning bland kartonger och påsar men finner ingen jäkla USB-kabel som jag behöver som är hona-hona och inte hona-hane, vet att vi har man vart är den kan man undra.
 
Hittar en lampa som jag letade förut efter, hittade tavlor, hittade mer lampor och belysning, adapter till HDMI för min MackBook, en svampbok som vi letade efter förut men inte den där jävla klabeln!
 
Kanske man ska sluta leta efter den och leta efter något annat som man kanske ska behöva så hittar man säkert kabeln snart, men någonstans är den det vet jag.
 
Men att man kan bli sur på minsta lilla och upprörd för att man inte hittar det man söker efter och så går man runt och buttra på och mumlar och fundera på var man har lagt den, och vilken låda.
 
Ska nog fixa lite kaffe och kanske blocka upp lite saker från kartonger så kan man kanske se en liten svart USB-kabel någonstans.
Till top