Miicha

Mitt liv som jag.

Ett tips.

Allmänt Permalink0
Många av er kanske gör så här men det finns säkert någon där ute som har problem med detta.
När det gäller att hänga upp en tavla som har två spikar som man ska ha för att hänga upp tavlan på väggen, det kan va ett problem då man ska mäta och jävlas men det ändå blir galet och det blir snett och ävligt.
Jag har gjort detta bra många år nu och det funkar men ibland bero det från tavla till tavla också men det finns olika sätt som man kan göra detta på.
 
Jag la dit två häftstift för att se var jag ska spika spiken på väggen, så tryckte så man kunde se hålen från stiften och sen kunde jag spika fast tavlan.
 
Sen så är det spikat och klart så tavlan är uppe på väggen.
 
Kanske inte den finaste tavlan att ha uppe men tycker själv att den är rätt cool och awsome då det är en gammal merca. ;)
Till top