Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon!!

Allmänt Permalink0
Jag vaknade och tittade på vad som låg bredvid mig då sambon var på väg till jobbet, tittade upp och såg en svart stor hund liggandes så skönt bredvid mig. Lilla Nubis :)
Vi gosade en stund och han vart lite busig och sedan klev vi båda upp för att jag kunde inte somna om igen och kände mig väldigt pigg och alert för första gången på väldigt länge.
 
Är klar med målningen och dynan på kökssoffan så nu är det bara att fixa ordning där inne där den står och ta ett kort och dela med mig detta till er där ute.
Det kommer bli en förebild fast utan själva dynan då, bild på efter jag sandpapprat, första målningen, sista målningen och så när allt är klar med dynan på.
Så hoppas att ni kommer att tycka att det är fint det jag har gjort för jag vart rätt nöjd, även om färgerna kanske inte passa till rummet men, äsch, skiter jag i utan det är snyggt med lite färger så man blir gladare i sig!
 
Till top