Miicha

Mitt liv som jag.

Måla.

Allmänt Permalink0
Igår köpte jag röd färg för att jag skulle blanda det med det vita färgen jag hade hemma som vi har överflöd av, men vart inte riktigt den färgen jag var ute efter utan det var ljusare men jag ville ha mörkare rosa.
Men nu då jag tittade så vart det inte så tokigt ändå men är inte 100 klar ännu men ska kolla lite och se vad som ska målas lite till, för vill inte att det ska synas så mycket på det andra som var tidigare även om det var träfärgad.
 
Bilder kommer då jag är klar!
 
Jag är rätt nöjd över det jag har gjort trots att jag är jämt trött men jag försöker att göra något, men är lite piggare nu än vad jag har varit och det känns helt underbart.
 
När jag är klar med det jag målar så ska jag klä om dynan och se hur det blir men det blir inte som alla andra kökssoffor kan jag säga utan med färgglatt och det är det jag vill.
Är ju inte som alla andra utan vill vara den jag är och det är jag så klart stolt över och det ska vi alla vara.
 
Kommer att lägga upp alla bilder jag tagit på mitt projekt som jag ska lägga upp här på bloggen då det är klart, så önska mig lycka till att jag blir klar :)
 
 
Till top