Miicha

Mitt liv som jag.

Mode?

Allmänt Permalink2
Jag är absolut inte inne i modevärlden och jag förstår mig inte riktigt på det, dels så tycker jag att kläderna och smyckern ser så, ja, konstiga ut.
Min stil är mer "lantigt" om man kan utrycka sig så, mjukisar och en t-shirt går bra och ibland lite "finare" kläder.
Jag har fina kläder som tunikor med mera men jag känner mig inte bekväm i de men jag känner mig fin, men jag har haft funderingar på att använda mer sånna kläder som är lite finare men har ett överflöd med olika sorter.
Är även less på att ha samma, samma och samma kläder hela tiden.
Tvättar kläderna, dom torkar efter någon dag så där och sen använder jag de igen så jag ändrar som inte stilen riktigt utan ha för det mesta mjukisbyxor och en t-shirt och ibland ett linne.
 
Hur kan man hitta en ny look som man tycker man passar i och känner sig bekväm i de?
Jag är absolut ingen stor bloggare som Kenza eller någon annan stor bloggare (är ingen intressant person att läsa om heller) men skulle varit kul att ändå så man får dela med sig om sina åsikter med mera.
 
Men jag ska försöka att gå igenom alla mina kläder jag har och ha de finare kläderna lite oftare så kanske man tillslut känner sig bekväm i de, får alltid se om det funkar.
Har fått en massa kläder av två framförallt som bor i Stockholm och det uppskattas alltid, väldigt fina kläder kan jag säga och mer nutid kanske man kan säga, tunikor med mera. Nice att få kläder som är lite modernare än mjukisar iallafall.
 
Så mode är inget som jag är intresserad av men jag vill lära mig mera om det men tycker att det är rätt svårt att hänga med i den världen kan man säga, men har man inget intresse så är det mycket svårare att hänga med i svängarna.
#1 - - Disponenten:

Köp ett par Jeffrey Campbell lita spike skor dom är as snygga.

#2 - - Kicki:

Köp kläder som påminner märkeskläder men viktigaste är att du köper en tröja tex som DU trivs i och gillar!
Vad andra tycker ska du wj bry dig om ;-)

Till top