Miicha

Mitt liv som jag.

Swedish Dicks.

Allmänt Permalink1
Jag vaknade väldigt tidigt (2 i natt) och kunde inte somna då sambon snarkade jag jag försökte att putta honom flera gånger, gav upp till slut.
Klev upp och tänkte se på en film men då tänkte jag att jag kunde se på ett avsnitt av "Swedish Dicks" på viaplay via ps4.
Ett avsnitt blev två avsnitt och jag tyckte att det var roligt och bra att titta på och kanske lite brutal emellan åt men absolut sevärd serie.
 
 
Men denna serie går bara på viaplay och jag har en gratis månad så jag kunde se de utan kostnad, men o man har viaplay så tycker jag helt klart att ni ska se ett avsnitt och sen får ni avgöra därefter om vad ni tycker.
Lite spännande är det också faktiskt.
#1 - - Angelica:

jag och sambon följer den, tycker den är väldigt annorlunda men väldigt rolig (:

Till top