Miicha

Mitt liv som jag.

Wrong person.

Allmänt Permalink0
Besikningen var idag på lägenheten, jag var inte med utan sambon var där då jag inte ville se bovärden då han har visat en attityd som jag inte tål.
Det var tyvärr underkänt och en massa gnäll var det på honom som sambon sa till mig, vi har kämpat i mer än 2 dagar i förgäves som det känns som.
Fötter värker och axeln värker och sena kvällar och tidiga mornar och ja det är bajs helt enkelt.
Ringde till bovärden och sa att jag inte tyckte att han hade behandlat oss så bra så han vart elak på en och jag sa precis som det var, men sa även att jag kunde komma och städa det som var men fick inte utan han skulle ha visning ikväll åt några tydligen.
 
Men att vara en otrevlig bovärd är då inget jag kan rekomendera för då blir hyresgästerna inte så glad och vill som flytta från platsen till en annan hyresvärd.
Skickade ett mail till VD:n så får se om man får svar på detta och det ska vara en skärpning, för alla kanske inte vågar att säga till att det är fel på bovärd men någon måste ta tag i det, men nu slipper jag den surpuppan tilll bovärd och är min egna istället då man bor återigen i huset och slipper honom, bajs skönt är det!
 
Denne bovärd har ljugit rätt upp i ansiktet och sa att han hade lämnat lappar i brevlådan om att vi ska plocka upp hundbajset som var på gårn, inget vi har sett, sen så har det tydligen varit några som funderat om vi verkligen får rasta hundarna på gården så dom får kissa men det fick vi tydligen inte, men var är skylten? Jag sade till honom att då borde ni ha upp en skylt att hundar inte får kissa på tomten om det är så kinkigt.
 
Nä skärpning ska det vara på dom om dom vill ha kvar sina hyresgäster och ha en bra attityd och inte har någon som helst folk skillnad som denne bovärd har!!
 
Till top