Miicha

Mitt liv som jag.

Puppylove.

Allmänt Permalink2
Igår så låg Dolly (vita) och Morris (svarta) och sov vid dörren så sött.
Igår kände jag mig rätt peppad och satt vid mobilen och pratade mest hela dagen och även så klart lite städning, måste ju passa på då man har en bra dag för annars så ligger man bara och sover och inget orka.
 
 
Så idag så ska jag köra svärfar så han ska hämta en bil och då ska alla 5 hundar följa med och dom bara älskar att åka bil och det är jag tacksam över, så man sitte roch väntar tills att han ska höra av sig.
 
igår så rörde sig bebisen väldigt mycket speciellt efter 17.30 ca så rörde hon sig extremt mycket, typ hela kvällen.
 
Nu ska man ta det lite lugnt innan man ska fara så man är lite utvilad.!
#1 - - norrbotten emma:

va söt =)

ha en fin tisdag

#2 - - majah:

hade du inte 7 valpar?

Svar: Jo det hade vi, vi har ni 3 kvar. Två som ska vänta till att bli hämtade.
Michaela Johansson

Till top