Miicha

Mitt liv som jag.

Raw filmen.

Allmänt Permalink0
Skulle absolut vilja se filmen "Raw" men då vet jag att sambon inte skulle vilja det då han inte gillar sånna typer av filmer.
Just att folk har svimmat då dom sett den på bio och spytt så fick mig väldigt intresserad av att se denna film, men den lär vara äckligare än "Hostel" filmerna kan jag absolut tänka mig att det är.
 
 
Denna film kom ju ut 2016 och den är 1 timme och 39 minuter lång och är en fransk film.
 
Nä så denna ska jag hålla utkik på och så klart skaffa den då den kommer ut på dvd om den är bra iförsig men det tror jag att den är men lär ju titta bort flera gånger innan kan forsätta att se den.
Med tanke på att det är en skräck och att dom äter konstiga saker (som man tycker) så är den absolut inte barnvänlig så det är 18-20 årsgräns (?) på denna film kan jag tänka mig att det är.
 
Ska se till att man blir piggare under kvällarna så man slipper att gå och lägga sig kl 21 varje kväll (typ) och är halv dö så ska jag se på denna film då sambon har lagt sig.
Längtar redan nu.
 
Eller om man ser den på dagen så man slipper mardrömmar ;)
Till top