Miicha

Mitt liv som jag.

Ring testet.

Allmänt Permalink0
Som ni kanske har hört är att man kan se bebisens kön med en ring?
 
Det som behövs är ju en förlovningsring eller en vigselring med ett snöre som är lätt och nudda ringen lite lätt på naveln och höj lite därefter.
Håll så still du kan och låt ringen göra resten.
När ringen börja röra sig så kan man se hur den rör sig och på mig så rörde den sig upp och ned och då är det en pojke, när ringen rör sig runt så är det en tjej.
 
På mig så rörde sig ringen upp och ned och då blir det en pojke.
 
Tror ni på detta?
 
Jag tror en viss del på det men det finns andra saker som man kan testa som jag tycker inte låter så rimligt men nu får man se i agusti om det blir en pojke eller om man får reda på det tidigare.
 
Spännande ska det bli.
 
Har fortfarande yrsel och mår som illa men jag ska dricka mera vatten och så ska jag prata med barnmorskan på måndag och se om man måste ta järn eller inte för det tror jag behöver, är ju trött typ jämt nu mera.
 
Till top