Miicha

Mitt liv som jag.

Leksak, häst.

Allmänt Permalink0
Alltså, vad kan man egentligen säga med denna leksak?
På engelska så heter den "struts" och är så att man klär på hästen kläder, WTF!?
Jag skulle aldrig köpa denna leksak till något barn men visst det finns dom som köper denna, men jag tror inte att den finns här i Sverige utan jag såg denna på "Ellen DeGeneres Show" på Kanal5 och nappade direkt på denna sak.
 
 
Man ser ju bara på bena på hästen att det ser lite läskigt ut, men visst dom är smått fräna men att klä på en häst så där? Visst det finns mycket konstiga saker där ute men tyckte att denna klådde nog många av dom.
 
 
 
Många barn gillar ju Barbie och liknande dockor där dom kan klä på dom fint och så leka med hästar, men att kombinera dessa två till en häst? Nja det vette fasen hur dom tänkte som.
Hästar med högklackat, lite väl överdrivet enligt mig och ja nä jag föll inte för denna leksak och den finns ju att köpa på Amazon om man vill ha en sån hemma.
 
Men att kombinera Barbie med häst så man kan klä på den, nej nej nej....
Till top