Miicha

Mitt liv som jag.

Min bebis i magen.

Allmänt Permalink1
För någon vecka sen så for jag och sambon till Östersund för ultraljud, som vi längtade!!
Jag låg där och såg henne i min mage som rörde på sig och log och gjorde massa övningar.
Jag ville ligga där hela dagen för att se henne så länge som det gick men det tog ca 20 minuter så var det klart.
Hon (än så länge) ska heta Elina och det haffade både jag och sambon på men det kan ändras längre fram.
 
 
Hon är beräknad att komma ut den 19 augusti och vi längtar så mycket efter att hålla om henne första gången, men än så känns det så långt ifrån men det närmar sig från dag till dag och längtan efter henne blir bara större och större.
 
Även om vi inte kan ge henne allt hon vill ha då hon bli större så kommer vi ge henne det som är störst av allt och det är kärlek och omsorg.
Ska lära henne allt vi kan.
 
Saknar och älskar dig min fina dotter!
#1 - - norrbotten emma:

aw =)

ha en underbar dag

Svar: Tack detsamma :)
Michaela Johansson

Till top