Miicha

Mitt liv som jag.

24+6, 25 vecka.

Allmänt Permalink0
Bebisen växer så det knakar i magen och det blir bara större och större (bild på magen kommer).
Hon rör sig väldigt bra speciellt på kvällarna men nyss så rörde hon sig rätt mycket då jag åt havregrynsgröt, så jag drog upp tröjan lite så man fick se hur hon sparkade och det är alltid lika kul och sambon ler för var gång hon gör det.
 
 
Tycker att det finns nackdelar med att vara gravid och det är smärtan i ryggen och så är man så trött.
Jag hade bra blodvärde i början och då låg det på 153 och nu då BM kollade sist så var man på 112 och det är lågt så jag har fått börja med järntabletter, visst har blivit piggare men är ändå trött.
BM ville att jag skulle dit igen inom 2 veckor för att hon ville ha koll på värdet om det har stigit eller inte så på måndag ska jag vara där igen och kolla om det har blivit bättre, men känner mig piggare men är ändå trött så lågt är det fortfarande.
 
Att böja sig ner börja bli rätt jobbigt speciellt då man gör det lite ofta som man gör här hemma då man städar minst varje dag då valparna gillar att stöka ner.
Då jag böjer mig ner mycket så bli magen hård och då måste jag ta det lugnt ett tag.
Foglossning hade jag problem med och ont i ryggen hade jag men det har inte varit så på ett tag nu (några dagar) och det känns väldigt skönt att man inte haft det på ett tag.
 
Frukosten är väldigt viktigt för mig för annars så mår jag illa senare under dagen och spyr men om jag äter frukost så blir det inte så, vissa saker kan jag inte äta till frukost som fil eller liknande utan det ska antingen vara gröt eller mackor och te då blir hon nöjd i magen.
Till top