Miicha

Mitt liv som jag.

Lycklig tjej!!!

Allmänt BVC, bebis, kärlek Permalink2
Ja det var mer än ett tag sen jag skrev igen och jag har börja tappat intressed med att blogga och känner mig inte så inspirerad längre men kanske jag blir det igen. :)
 
Delina växer väldigt bra (enligt mig) men på BVC säger dom annat för hon går upp och ner i vikt hela tiden och dom tror att jag inte ger henne tillräckligt med mat men det gör jag, hon får den maten hon behöver.
Men lycklig är hon.
Hon pratar, skrattar och rör sig väldigt mycket!
 
 
Har ni också dålig erfarenhet då det gäller BVC och erat första knyte? 
#1 - - Anonym:

Grejen är ju att ett friskt barn intw inte ska gå ner i vikt, så det är klart att bvc sköterskan blir orolig. Det har ju inget med att hon är dum mot dig. Finns ju många förklaringar.. har du rätt ersättning? Får hon för nycket mat så hon äter mer sällan? Finns ju alltid en logisk förklaring, . //stora syster

#2 - - Disponenten:

Kul att du börjar blogga igen, jag är 100% säker på att Delina får rätt med mat och allt som hon behöver och att du är världens bästa mamma till henne.

Till top