Miicha

Mitt liv som jag.

Osis, Dumt!

Allmänt barn, bebis, bilresa, vinter Permalink0
Ja men då skulle man på två månaders koll på Delina, 10.30 hade man tid.
Kom fram, bar på både henne och skötväskan och ingen bra parkering fick man så man gatt ställa sig en bit från sjukhuset i Östersund.
Tog en nummerlapp, gick fram till disken då det var min tur (var nästan försenad) och sa att jag skulle på koll med jänta idag den sjätte..
Hon i disken sa "Det är på tosdag den nionde ni ska hit", Jaah, hmm, åkte som 16 mil dit och 16 mil hem.
Ja men nästa gång får man som dubbel kolla noga så man inte åker dit i onödan, men lite roligt va det faktiskt.
 
 
Delina fick åka bil som hon gillar att göra och vaknade på vägen hem och stannade då vi nästan var i Hammerdal så hon fick äta lite, sen köra vidare hem.
 
På vägen dit så hade jag ingen spolarvätska i bilen (kul), solen var ganska lågt ner och salt efter vägen så sikten var ganska så noll ett tag men som turen var så var det någon framför mig som spolade med vätskan så jag också kunde få lite på min ruta, hi hi!!
 
Nu lite kaffe och vila lite efter denna lilla onödiga resa ;)
Till top