Miicha

Mitt liv som jag.

Tjejen i mitt liv.

Allmänt barn, bebis, familj, kärlek Permalink0
Igår kväll då vi skulle gå och lägga oss så var Delina lite kinkig.
Spottade ut nappen och gnällde, klev upp och gav henne nappen och blev tyst ett tag men sen spottade hon ut den igen.
Efter ett tag blev jag less på att kliva upp och ge henne nappen så jag tog henne och la henne bredvid mig i sängen och då blev hon nöjd och somnade bredvid mig.
Jag sov lite konstigt då man hade en och samma ställning nästan hela natten, men vad gör man för henne?
 
 
For till BVC kl 9 och vägde, mätte och pratade.
Hon har inte gått upp så mycket i vikt så från 4724 till 4800, så svaret var att man skulle dit igen nästa torsdag igen.
Imorgon så far man till sjukhuset på två månaders koll med henne, men som tur är så gillar hon att åka bil så det blir inget problem för oss då inte.
 
Denna underbara tjej är tjejen i mitt liv och jag lever för henne, gör allt för henne så att hon får en bra uppväxt.
Vi kommer att skratta, gråta och dela med oss en massa som vi har varit med om.
Vi kommer även att bråka och skrika till varandra och Delina kommer säkert säga att hon hatar mig men innerst inne så älskar hon mig då den dagen kommer.
Snart kommer hon att krypa och utforska världen i hennes ögon.
 
Älskar denna underbara tjej otroligt mycket!!
 
Till top