Miicha

Mitt liv som jag.

Jag dog lite.

Allmänt barn, familj, kärlek Permalink0

Bytte blöja (bajs) på min dotter och så fokuserade jag mycket på blöjan tydligen och så tittade jag på henne som låg där på skötbordet och såg henne med ett stort leende.

Mitt hjärta smälte där ett tag då jag såg min dotter skrattade ett bra tag då jag bytte blöja på henne, log mot henne och skrattade samt så sa jag "Du skratta" och hon log mer mot mig.

Finns det något som är bättre än att sitt eget barn ler och skratta mot en för första gången? Nej, det tror jag inte om man inte gillar barn så finns det något annat som är bättre men om man har barn så finns det inget som är bättre.

Alla bekymmer jag bär på släppte då hon log och skrattade och jag bara kände en eld av kärlek som rusade i mitt hjärta och, ja, jag dog en liten stund.

Igår var det en kinkig dag med lite magont och extremt övertrött, men idag kan det vara en bättre dag med mycket sömn så man kan göra lite saker hemma som man inte kunde göra igår.

Men kärlek till sitt barn är det bästa som man kan ge.!

 
 
Till top