Miicha

Mitt liv som jag.

Igår var det en jobbig dag för min dotter.

Allmänt, familj bebis, bilresa, familj, sjukhus Permalink0
Det var en jobbig dag för min dotter igår.
Hennes nu rutiner förstördes lite men hon var så duktig.
Först så for jag och min kompis till Östersund till sjukhuset, åt lunch och sendan gick vi till röntgen så dom fick kolla höften på min dotter.
Klockan blev 14 och det var kl 15.20 vi hade tid hos ortopeden, jaha vad göra nu? Vi tog en liten fika och jag for till Lidl och handlade lite mat åt jänta då det är billigare där och for sedan tillbaka till sjukhuset där min kompis och dotter var och väntade på mig.
 
 
Dom satt och väntade och min dotter gav mig ett stort leende då hon fick syn på mig.
Jag åt upp min bulle som jag fick och sen var det bara att gå till ortopeden.
Väl inne så kollade dom hur hennes rörelse var som och det var absolut inga problem med höfterna på henne.
 
Klar på sjukhuset och då var det bara att fara hem direkt innan rusningen for in och det gick väldigt bra.
 
Väl hemma så fick hon sin kvällsgröt som jag hade köpt på Lidl och sen kunde hon sova gott!
Till top