Miicha

Mitt liv som jag.

Babblarna.

Allmänt Babblarna, barn, bebis, familj, tv Permalink0
Gjorde en till undersökning och det kommer jag att göra rätt så mycket på olika saker titt som tätt.
Denna gång blev det vad dom gillade Babblarna.
 
61% av dessa gillar Babblarna och 39% gillar inte, så det beror också på vem som röstar, har dom barn eller har dom inte? Vuxen själv eller är barn själv? Det är en allmän undersökning som vem som helst kan svara på!
 
 
Min dotter som är precis 7 månader gillar Babblarna, senaste videon som dom hade lagt upp bara skrattade och pratade till videon och det såg ju så roligt ut.!
Min dotter har även en gosedjur som är Diddi (hon/han som har så coolt hår med olika färger) och en djuptallrik med Babblarna, men det som är synd tycker jag att dom är dyr att införskaffa så därför så har min dotter inte så mycket av Babblarna men hon kommer att få mer om hon fortsätter gilla dessa.
 
Vad tycker ni om Babblarna? 🤔🤘
Till top