Miicha

Mitt liv som jag.

Morgonen!

Allmänt Permalink0
Min dotter vaknar allt tidigare på morgonen, idag så ville hon upp kl 7 och då var det gröt på hennes schema som gällde.
Klev upp med henne, satte henne i hennes stol och värmde vatten och blandade ihop gröt.
Denna gång så blev det mycket gröt, men hon får äta det hon orkar tänkte jag så äter jag upp resten (ja jag gillar den gröten).

Hon åt väldigt bra och så var det bara att lägga henne i sängen idag då hon gruggade ögonen då hon åt, hon sover så sött och ha filten jag virkade till henne på sig.

Förut så vaknade hon vid 9 men nu vid 7, blir tidigare och tidigare.
Ändå vill man gå och lägga sig men medan gröten blir bra värme på eller ja svalare så passa jag då på att fixa kaffe som jag då dricker då hon har ätit klart och somnar.

Så ser mina mornar ut nu mera :)
Till top