Miicha

Mitt liv som jag.

Nya lejonen på Drottninggatan.

Allmänt Permalink0
 
Jag bor inte ens i närheten av Stockholm men jag tycker att det är så sjukt att dom inte har kommit på tidigare att ha tyngre och större lejon där.
Jag har varit i Stockholm många gånger i mitt liv men det var år och dagar sedan nu, men jag har för mig att jag har sett dessa lejon förut och dom var små.
 
Att dom inte ens har testat kapaciteten på dessa lejon.
Sen göra de större och tyngre för att hindra terrordåd, whaaaaat? Ja men vad hjälper det? Vad hjälper dessa personer som mist sina liv och skadats? 
Måste det vara som dödsfall för att man ska ingripa och göra det säkrare? Gör det säkrare på en gång så man slipper vara orolig och rädd då man ska ut på gatorna mitt på dagen för eventuell terrordåd.
 
Men vi bor ju i ett så kallat tryggt land och händer inte så mycket terror men det har hänt nu och det kommer nog bli flera gånger och tycker att man ska vara förberedd och det är man dålig på här, men vara förberedd på ett sådant dåd är ju väldigt svårt må jag också säga.
 
Men varför ens tänka nu på att lejonen på Drottninggatan ska vara tyngre och större? Varför gjorde dom det inte tidigare? Varför testade dom inte hur stark och tålig de gamla lejonen var?
Till top