Miicha

Mitt liv som jag.

Ut från lägenheten.

Allmänt 2019, flytt Permalink0
Tre dagar fick jag på mig att städa lite i lägenheten och ta bort det sista jag hade kvar (hyr privat) för det var en som ville hyra lägenheten och hyresvärden funderade om jag kunde vara ute på söndag (detta var på torsdag), jag svarade att jag skulle göra allt jag kan.
Tog bort alla saker jag hade i förrådet och det var tre omgångar i bilar som rymdes, igår lördag så tog jag och mitt ex bort det sista ifrån lägenheten och städade grundligt (då man ska flytta in tidigare så får det se ut som det gör helt enkelt, men det ser ändå fint ut) i hela lägenheten så det inte skulle se allt för hemskt ut speciellt på golvet då det var mycket skit som var efter man gått in med skorna med mera.
 
 
Sovrummet ser som det ser ut mest på tapeterna det ser hemskt ut men så såg det ut också då man flyttade in i lägenheten och då var det inte så speciellt rent heller.
 
 
Vardagsrummet är det som man var mest i tydligen och det var lättast att städa i faktiskt.
 
Men nu är man ute så det är bara nycklarna som fattas som man ska lämna in och sen får man se vem som ska in i lägenheten om det är någon som ska in dit vill säga inom så här kort varsel.
 
Vad tror ni? Har ni hyrt privat förut? 
 
Kramar! 
Till top