Miicha

Mitt liv som jag.

En mysig stund.

Allmänt Permalink0
Alltså denna flicka gör mig så lycklig!
Allt hon gör och säger får mitt hjärta att smälta till tusen.
Idag så var vi in på Ica och köpte lite frukt och hon ville promt ha en clementin och så klart fick hon det, söta och goda ville hon ha mera. 

Man blir lite blöt då man äter clementin men vad gör de då dom va goda så säg? 
Köpte även banan som hob mumsa i sig. 


Hon ville följa med mig på toan och ropade mamma så väntade på henne, hon ville vara snäll och torka mig efter och tvättade händerna. Duktig man få vara. 

Denna tid med henne tog så snabbt slut, ville vara med henne längre men dessa 2 timmar var över så får man glatt vänta tills nästa fredag så man får krama och pussa denna fina flicka som är min! 

Nu får man invänta hockey så man ska se på och hoppas på att dom vinner och bara vara en stund. 

Puss på er! 
Till top