Miicha

Mitt liv som jag.

Kvällen nalkas.

Allmänt Permalink0
Sitter för en gångs på sängen och skriver som det sällan blir nu mera men nu fick jag som lusten till det att hålla på med datorn.
Dottern ligger i sin säng och sover så sött.
 
 
(bilden är tagen tidigare idag)
Tänk att hon snart är 4 hela månader, vart tar tiden vägen? Hon växer ju och man ser ju alla förändringar hon gör för varje vecka som går och snart börja hon krypa också.
 
Har inte gjort så mycker idag mer än att rensa hallon och fryst ner för eventuell saftkokning senare då man fått ihop en bunt med hallon (ska bli så gott) men sambon bill att jag ska göra sylt men jag saft, får se hur det kommer att sluta men i slutet så blir det nog saften som jag kommer att koka. 
 
Imorgon är det nya tag och nya möjligheter och som jag brukar göra vid datorn är att söka olika jobb som man kan utföra hemma, det går rätt så bra om man vet hur man söker sig till det vill säga och dom säger att jag är bra på att googla också.
 
Funderar också på att studera men jag vet inte om jag pallar riktigt till det så jag får nog ta en funderare till det men egentligen så har jag inget att förlora än att köra på det, man lever ju bara en gång sägs det.
 
Till top