Miicha

Mitt liv som jag.

Wok till middag.

Allmänt 2020, familj, middag Permalink0
Det var ett tag sedan man åt wok och det var rätt så gott.
Tog även till salladskyckling som vi hade i frysen och blandade det tillsammans med woken och så hade vi sedan gårdagens middag grill champinjoner som jag skar upp och la det tillsammans med woken, till det blev det jasmine ris som är min favorit inom ris.
 
 
Mätt belv man idag och belåten så nu blir det nog kasnke en kopp kaffe eller två. 
 
Tidigare idag då sambon var och handlade så beslöt jag mig själv att jag skulle ta och dammsuga i nedre våningen för blev lite less på gruset som var, passade som på då bebisen sovde och hon vaknar tack och lov inte då man startar dammsugaren heller. Nu blev det skönare på golvet.
 
Vad har ni ätiti idag? 
Till top