Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag kväller :)

Allmänt Permalink1
Denna lördag har varit rätt seg och långsam men ändå så skön ;)
Har lagat god mat och vart köttfärssås med spaghetti och så gott det var :) Tur det vart lite över :)
 
Och jag ska få en ny mobil om några veckor så hoppas jag att det går bra och jag komma överäns med just den så får jag se om man kanske lämnar tillbaka den och skaffa sig en annan :)
 
Druckit en massa kaffe, snackar lite på msn, diskat, laga mat och handlat :)
Oj vad jag har hunnit mycket idag och så väntar jag på mobilen ska ringa så man får prata lite kärlek :P Hihi. Skoja :)
 
Så sitter här nu och ny duschad och se på nå tråk film som man har sett 150 gånger på kanal5 och är Freaky Friday men i brist på annat så finns det dock inte så mycket att se på :)
 
Och så klart så bju jag på bilder och denna dag vart en rosa MAN lastbil som jag tyckte va snygg och skulle gärna vilja köra den :D
 
#1 - - Alexsandra:

Snygg lastbil :D
Jag har en jätteful blogg just nu för jag skaffade den idag för den förra blev helt konstig. Och nu har jag inga besökare,följare eller design, eller någonting. Så det skullle vara jättescysst om du kunde följa mig. Så jag kommer igång igen :D

Till top