Miicha

Mitt liv som jag.

Lite deprimerad.

Allmänt Permalink0
Trött och smått frusen samt att när man kliver upp från soffan så får man lite yrsel och går som om man skulle vara bakis.
Deppad för att man inte har gjort så mycket här hemma men att man inte orkar för man är så trött men det är ju bebisen i magen som gör det.
 
Mycket man ska göra innan fredag då man ska besikta bilen och så innan Zelda ska föda sina valpar, men orkar inte för är frör trött, måste diska, tvätta med mera men orkar inte för är ju för trött.
Kommer det aldrig att ta slut så man bli piggare eller ska man vara trött i hela gravititeten och sen ännu tröttare då bebisen kommer för att man vaknar på nätterna för att ge bebben mat?
 
Träffade barnmorskan i måndags och fick beröm och det var väldigt bra och kände mig starkare men ändå så trött, ska dit igen den 6/2.
Men kanske man ska prata med dom igen och säga att jag inte vill vara trött och se om man kan få ta lite järn tabletter så man blir piggare.
Kanske man ska äta lite broccoli? Det innehåller mycket järn eller så kanske man kan äta blodpudding om man klarar av det vill säga.
 
Igår så spydde jag 2 gånger och det var första gången jag spydde under denna gravititet, hatar att spy så hoppas det inte blir fler gånger men det blir det säkert.
 
Så nu tänkte jag fixa lite te så man får ltie dryck i sig och lite värme och se om man orkar att göra något här hemma.
Vill få bort all äcklig lukt men då det blir för stark lukt så spyr man ju bara, som tex tacor lukten går inte men att äta de går väldigt bra men inte lukten så den ska bort från kylskåpet och kanske göra en köttfärssås och frysa in den så man bara slipper den lukten så man slipp hålla andan då man ska ha något från kylskåpet.
 
Ha det bra nu så länge :)
Till top