Miicha

Mitt liv som jag.

Känslorna tar över.

Allmänt Permalink0
Igår satt jag med Delina i famnen och tillslut så började jag att tok gråta, vet inte varför jag började men kände mig så lycklig över att man fick en sån fin tjej.
Tårarna rann och rann hela tiden och kunde knappt få stopp på dom, ringde min kompis så jag fick prata lite och hon fick mig lugnare och sa att det var ju hormoner som gjorde det och det kommer att fortsätta för man är känsligare än vanligt.
 
Idag så har jag och Delina varit ute och gått och det gick väldigt bra, hon var som lite kinkig från början men sen så somnade hon i vagnen.
Väl hemma så sov hon så gott i vagnen och tog inte in henne direkt utan tänkte att hon skulle få sova ute ett tag men hon vaknade ganska snabbt och då var hon hungrig så då var det bara att gå in och fixa lite mat åt henne så hon blev nöjd.
 
Idag så har jag inte haft så större problem med hormonerna som turen är och jag tycker som att det är jobbigt då dom ska ta över så där, men det är något man inte kan rå för egentligen utan det bara är så.
Blöder fortfarande och har gått en vecka och en dag men det kommer absolut att fortsätta, sambon tycker att bindorna går åt så snabbt men jag svara att det inte är som mens utan det är mycket mera och att det kan hålla sig med blödningen några veckor till.
 
 
Till top