Miicha

Mitt liv som jag.

Lite försenad med bilderna.. Men här är dom.

Allmänt Permalink3
När jag va i Borga så var det så fint... Borgahällan, när jag var i Borga var det rätt fint väder och då passade jag att gå ner till sjön för att ta kort på det fina berget!!!...

 Jessie, min underbara tokiga katt, det var några dagar efter hon hade steleriserat sig och hon var så gullig och jag tog kort ¨på henne då!!!...

 Hon igen, innan jag skulle packa till Borga ville inte hon att jag skulle åka, det ser ni, nu har hon den som säng i köket hon älskar den... Hehe..

 Vinnaren i lastbils-träffen i Ramsele, JÄVLIGT snygg lastbil..!!!!!

 När jag var i London med skolan, det var många sånna bussar när vi åkte singhsiing eller hur det stavas... hehe..

 Alla gammla gubbar hade snygga bilar som denna Ferrari..

 Big Ben, visarna funkade inte men den tickade ändå, humm..? Knepingt..

 John Travolta, bra skådis!!

 Jim Carey!! Världens bästa skådis, super kul e han.!!!

 Jhonny Depp, snygging!!! Bra skådespelare eller inte bra utan skit bra!!! Vill gärna träffa han..



Nu har jag slut på bilder, men jag har mera på min dator men jag kan inte lägga upp alla.
#1 - - Sabina:

jag vill också till borga!!! snacka om att jag är avis!

Jätte fina bilder i från london, snacka att "dockorna" ser verkliga ut!

ska försöka att få fara dit med min samboo! =)

Älskar dig! puss

#2 - - Däckbengt:

Håjt!!!!Såg i Kentas G/B att du gillar lastbilar.Kolla gärna på min sida,där finns både foton på bilar och gubbar från Ramsele...I galleri,kategori profiler finns ett par"Ramselepojkar"...Mwh;Dackbengt

#3 - - Däckbengt:

Håjt!!!!Såg i Kentas G/B att du gillar lastbilar.Kolla gärna på min sida,där finns både foton på bilar och gubbar från Ramsele...I galleri,kategori profiler finns ett par"Ramselepojkar"...Mwh;Dackbengt

Till top