Miicha

Mitt liv som jag.

Födelsedagen!!

Allmänt Permalink0
Då var man då 21 men igår var man ju 20, suck, ett år äldre, deprimerande, nej då.

Idag har jag städat lite i köket så nu är det som vanligt igen, älskar när det är rent, blir så arg och förbannad så lätt om det är stökigt, men det ska ändå synas att det är någon som bor i lägenheten, men lite dammråttor kan man ju leva med!! hehe..

Idag fick jag bra presenter, jag fick Evas hemmlagade köttbullar som är helt underbart GOTT!!!
Och så fick jag 300 kr då, så jag tankade Corsan lite, typ.

Så kanske imorgon är jag pigg nog att åka till ridskolan och jobba, men jag har varit lite dålig, hostat och snorat lite, men jag har så förbannat med hosta just nu, SKIT JOBBIGT!!!
Och näsan rinner, så jag kanske ska vara hemma imorgon ändå, men jag får se hur jag känner mig imorgon, och så vidare.. SUCKAR!!

Och så är jag så dö less på min dator, internet funkar inte på den, det är något fel på windows tydligen som jag fick höra, LESS LESS!!
Men jag ska nog spara några pengar till en ny dator, (det kommer att ta ett tag).

Men ni får hade så länge, kanske kommer om någon dag igen!!
Till top