Miicha

Mitt liv som jag.

Jobbig tid.

Allmänt Permalink0
Har inte skrivit här på ett tag då det har varit jobbigt nu en tid.
 
Vi har förlorat två katter på ett brutalt sätt så jag och sambon inte mått så bra så det har tagit knäcken på mig bland annat så jag bara ville gräva ner mig och ligga där ett tag.
Sen så är jag grymt ledsen och besviken på familjen som inte ens hör av sig och vill träffas men det är väll smällar man får ta.
 
Bebisen växer och ha sig och rör sig mycket och det känns väldigt bra utfrån det som hänt.
Städar varje dag då valparna gillar att ha det stökigt men det gör inte jag, men just att man har lågt blodvärde och är typ jämt trött så tar det en på krafterna men jag tar järn tabletter utöver det och började i tisdags med det, så nu börjar det värka lite faktiskt och man blir lite piggare.
 
Jessie är mer framme än vanligt och vill helst sova med oss på nätterna, Zelda hon är mycket lugnare och stabilare trots att hon tog livet av två av våra katter.
Det är mycket lugnare hemma nu, känns trist att säga det faktiskt men det är väldigt skönt hemma nu.
 
Det var för mycket djur vi hade så nu är 3 borta och en till försvinner imorgon till en ny familj och ha det bra så då blir det lugnare där.
 
Nu ska man fixa lite mera hemma och kanske he på lite musik så man får lite fart på gravida kvinnan i huset (jag) så det blir något gjort (ser inte så jävligt ut ändå) och lukterna försvinner och lukta gott inne igen.
Till top