Miicha

Mitt liv som jag.

Utkast: Tjeenare allihopa!!!! ...

Allmänt Permalink1
Tjeenare allihopa!!!!

Det går skit bra i skolan just nu.
Det är fasen rekord! Jagh ar gått en hel vecka utan att vara hemma. Fasen vad stolt jag är.!!!

Vi håller på med ett tema i skolan om klimat och dyligt, det går bra men jag e inte klar ännu men blir det efter lovet som är vecka 44.

Min älskade stora syster fyller 22 på måndag. ÄLSKAR DIG!! GRATTIS!!!!!

Jag har funderingar att åka till Härnösand nästa vecka men jag är inte säker än, jag har så snålt med pångar just nu.

Jag har vare i Östersund idag, det var kul. Jag har köpt ett spel till mitt playstation 2 Tony Hawk något det värkar vara kul..
Och jag har köpt en jul klapp till min syster dotter Wilma, nu är det bara en jul klapp till och det är till min andra syster dotter Felicia som jag inte vet vad jag ska köpa ännu, men det kommer jag nog på....
#1 - - Sabina:

gulliga du! :)

Du behöver inte köpa något åt felicia om du inte vill! :) saknar dig!

Till top