Miicha

Mitt liv som jag.

Tjohoo...

Allmänt Permalink1
Just nu är jag i Ö-vik hos Sten och Barbro, i deras nya lägenhet, mysigt mindre än deras gammla men det är ju så, jag trivs bra.!!

Vi ska snart åka ut på stan och göra den osäker, och Margit är här just nu och vi ska fika, mysigt.
Ikväll ska vi äta grönsaks dipp, jummy, det ska blir gott och så kanske jag ska bada i badkaret med men jag får se om jag orkar med det, jag är ju inte vad längre att gå upp och de komma folket och ut på stan och så dyligt och då blir man rätt så trött ändå.

Men jag har alltid älskar Ö-vik speciellt Själevad.
Vi var hos Inger igår kväll efter vi hade varit hos Alice och hälsat på henne, Inger fyllde år och grattade henne och hennes kök är helt fantastiskt snyggt!
Fatta inte att någon kan ha de så mysigt och fint att ha fantasi på det och dyligt.

Men jag vill också ändra mitt kök speciellt på de fula tapeterna som jag har men jag vet inte om man får det eller inte och så måste man ha pängar till det och jag måste ju spara lite.

Men men, ska nu vara social med dom där inne i vardagsrummet.

Pussis.
#1 - - Sabina:

jag vill också till barbro och sten!!

Till top