Miicha

Mitt liv som jag.

Helluu..

Allmänt Permalink0
Då är jag ensam men katten en till lördag, och det är tråkit men skönt..

Jag ska dricka öl och cider i kväll och bara chilla och kika på tv och se vad den har att erbjuda..
Och så ska jag ju snart laga mat idag blir det lax pasta, det ska bli gott.

Nu står jag som en bilägare på Corsan, nu ska jag bara fixa handbromsen och se vilket hjul den sitter åt på men det är en barn lek, vi har fixat damaskern till den så nu är den bra, jag ska ställa in den och fixa och besiktiga den och så är det bara att tuta och köra, och se om jag klarar körkortet eller inte, men jag börjar att tveka.

Idag fick jag lov att he på elementen för det var så kallt och nu är det skönt här inne och se hur långe jag ska ha på dom..

Nu är jag less att skriva om ingenting som ingen kommer att läsa ändå..

Puss på er som läser..
Till top