Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag.

Allmänt Permalink0

Ja, nu har det gått en vecka sedan jag fyllde 21 och det känns rätt så bra ändå. Suck.

Jag har iallafall slutat på ridskolan och ska på Aktus på möte imorgon, och så ska vi snacka och se vad vi kommer fram till.. :)

Jessie har fått medicin för tarmarna och nu mår hon bättre, men jag ska ge henne den medicinen i nåra dagar till.

Jag har fått många fina tjöjor av Ulla, och blev jätte nöjd med det, och så har jag fått present kort på 300 kr på ICA av S o B, och så peppar kakor och knäck och tunnbröd, mums.

Men jag vet inte hur jag ska palla att sluta att röka, jag har inte rökt sen i går och jag är redan less på det, men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska skita i det helt eller om man ska fortsätta, men jag vill inte röka men jag måste ha något att tänka på ibland, och när man e arg eller så, så då vill man bara ha något sånt, ja ni vet hur det känns iallafall.

Såg nu på text-tv att Paul Anka vill skilja sig, hehe, lite ku ltycker jag, för Anna Anka vill ju bara ha uppmärksamhet hela tiden, är själv less på henne och ja.

Internet funkar inte på min dator fortfarande och jag vill ha en ny dator, men jag slka föröka att spara till en, men innan dess ska jag spara till bilen ungeför 3.000 kr suckar, och så för x-lysen för 600 kr, och så till datorn sen då, det är tyvärr mycket att spara men om jag får sköta det på mitt sätt så klarar jag og det på ett par måndader!!
Jag har planerat en massa.. hehe.

Jag har köpt en film förut, filmen heter Chanceling eller hur den nu stavas, Angelina Joli är med iden, och jag älskadeden filmen och så är det ju en sann historia, och den var så sorlig och så spännande, och så jätte bra är det, så jag rekomendera att ni ser den eller om nu ni kanske har sett den, men skit bra är den filmen..!

Hade bra, nu ska jag nog städa och så, göra det JUL fint..!!

Till top