Miicha

Mitt liv som jag.

En bra dag igen!!

Allmänt Permalink0
Idag har jag hälpt Eva med affären, jag har torka fönster och hjälpt att ta fram jul-lampor till affären då, och det var kul att hålla på..!! och så har jag gått en prommis idag igen, men mitt steg mål är ju 10.000 steg men idag gick jag typ 5900 något så det är långt kvar, suckar. Men jag är på bra humör idag igen och det är helt underbart, jag har nog inte vare så här glad på skit länge tror jag, hehe, det är skit kul!! Sen ikväll ska jag titta på greys Amatomy och det är ju favorit serien, ja, iallafall en av dom iallafall, men sen vette fasen vad jag ska göra. Imorgon kanske jag ska göra något nyttigt men jag vet inte va, men jag ska iallafall gå på promenad, och så på fredag så beger jag mig till staden Solle på ett möte, så det ska nog bra fint de..!! och så snart är jag klar med syrrans fina sockor men det tar ju ett tag för mig som är ju så jävligt lat av mig, hehe, men snrt så är dom klara!! HADE!!
Till top