Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag idag..

Allmänt Permalink0
Idag komm Birjer och Inger till Ramsele dom åkte från Domsjö idag och dom ska bo i stugan, det är så kul att träffa dom det är inte tyst en minut och det är så kul,..!!

just nu dricker jag en massa öl och försöker att glömma en massa gammalt som har hänt och lyssna på en massa musik, vill bara förvinna känns det som, med det bruka gå över som vanligt.

Det är så kul.. Jessie lär Cilla vad man ska göra och inte göra, hehe det är så kul och titta på, trodde inte att Jessie skulle göra det ja, men hon vet vad som är fel och rätt, Jessie har inte visat agrivisitet mot mig någonsin på 2 år snart hon förvånar mig varje dag som går, jag älskar denna katt jag kan inte förklara jag avlivar hon aldrig, bara om hon lider av någon sjukdom eller så, men jag ger henne väldigt mycket kärlek..
ÄLSKAR JESSIE MER ÄNN NÅGON ANNAN KATT SOM JAG HAR HAFFT!!!!!

Jag har nya idoler, dom heter Gotthard jätte bra!!!
Till top