Miicha

Mitt liv som jag.

Åh, vad trött jag e!!

Allmänt Permalink4
Kom hem för en timma sen ca, och idag har vi kört lastbil hela dagen, och så efter lunch så fick jag köra ensam i en FH16 ni ska få se bild på den bilen jag körde det e en timmerbil :D
Rätt så skön faktiskt att köra den, men den andra bilen en FH12 var skönare att köra. :) hehe

Har äte lite fick lite kvar efter lunchen så det var det idag :D
Jag ska nog ta det lungt till imorgon för då måste jag städa lite iallafall, det var ett tag sedan inte för att det ser jävligt ut men det behövs iallafall, så det måste jag göra.
Och så i helgen måste jag läsa lite för på måndag blire prov :(
Men det går bra :D

Jag ska nog se på en film i kväll och äta marabou och poppcorn det e skit gott men jag ska äta det var för sig tänkte jag :) orka inte göra pop-chocklad direkt idag iallafall.

#1 - - annis:

Tack för alla som anmälde sig till veckansblogg!

nu har jag fått fram två vinnare. Vart det du?

kolla in bloggen , o rösta vidare en av de två fanalisterna! // annis :)

#2 - - amanda:

rösta gärna på min blogg om vad jag ska göra med mitt hår!

Kram =)

#3 - - Amanda:

okej tack för svaret :)

#4 - - ebba:

har lagt till dig nu ;D

Till top